czwartek, 19 września 2013

Lisia tajemnica

Hej hej!
Bardzo dawno tu nie wchodziłam, za co chciałabym was bardzo przeprosić. Niestety na razie nie wygląda to najlepiej. Dużo nauki, a ja na dokładkę jestem chora. Muszę nadrabiać wszystkie lekcje. Nie jest to fajne, zwłaszcza, gdy jest ich aż tyle. Ale nie o tym dzisiaj.

Ostatnio trafiłam na pewną piosenkę, która jest delikatnie mówiąc: PSYCHICZNA!!! Nie chodzi mi tutaj o temat jaki porusza, tylko o jej tekst. To właśnie dzięki niemu tak szybko wpada w ucho. Również teledysk jest bardzo dziwny. Zwłaszcza taniec podczas refrenu. Jedna rzecz bardzo podoba mi się w tym utworze. Jest to muzyka.

Ylvis- ,,The fox''


Przez tę piosenkę już od kilku dni chodzę po domu podśpiewując: ,,What does the fox say?!''

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥