piątek, 6 września 2013

Hej hej!
Wczoraj byłam z koleżankami z nowej klasy w Multikinie na retransmisji koncertu, który odbył się w czerwcu na Placu Czerwonym w Moskwie. Były to fragmenty najsłynniejszych 19-sto wiecznych oper. Arie, duety, pieśni chóralne i utwory orkiestrowe. Śpiewali Anna Netrebko (sopran) i Dimitri Hvorostovsky (baryton). Ogólnie koncert bardzo mi się podobał. Śpiewacy mają świetne głosy. Nie spodziewałam się, że opera może mi się że tak spodobać. Szczególnie przypadła mi do gustu aria ,,La mamma morta''.


Jeżeli lubicie tego typu koncertu, zapraszam was do obejrzenia fragmentów na YouTube. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥