niedziela, 31 marca 2013

No i gdzie jest wiosna?

Cześć!
Przepraszam was za to, że w ogólwe ostatnio nie wchodzę na bloga, ale...
1.Ładowarka od mojej komórki jest zepsuta, a rodzice powiedzieli, że kupią mi nową dopiero po egzaminie,
2.Mój laptop również jest zepsuty.
A więc posty mogę dodawać (tak jak kiedyś) tylko z komputera mojego taty. Tata prawie ciągle przy nim siedzi (taka praca :/), więc nie mogę zbyt często dodawać nowych notek.

Dobra, a teraz przejdę może do tematu posta. Pgoda za oknem nie jest specjalnie wielkanocna. Jeśli już to bożonarodzeniowa. :p

Mimo to chciałam wam życzyć wszystkiego najlepszego, dużo zdrowie, szczęścia, radości i uśiechu! Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥