sobota, 14 lipca 2012

Tour de Pologne

Hej!
Okazało się, że moja mama ma dostęp do internetu na swoim komputerze, więc mogę dodawać posty. Przed chwilą zakończył się kolejny etap Tour de Pologne. Ponieważ jestem w Zakopanem miałam okazję zobaczyć finał. Szłam akurat do sklepu, gdy zadzwoniła do mnie mama. Okazało się, że obok mnie będą przejeżdżać kolaże. Udało mi się pstryknąć pare fotek. Może nie są one jakiejś cudownej jakości, ale chociaż są.




Może uda mi się dodać jeszcze jakiś post. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥