wtorek, 24 lipca 2012

Oksza

Hej!
Niedawno wróciłam z basenu. Od razu po powrocie usiadłam do komputera. Nie wiedziałam jednak o czym napisać posta. W końcu postanowiłam napisać o wystawie, na której byłam podczas pobytu w Zakopanem. Znajdowała się ona w willi Oksza. Niestety była ona tymczasowa więc niestety wy nie moglibyście się na nią załapać. Wystawa dotyczyła historii Zakopanego. Były tam różne zdjęcia, obrazy i rzeźby.





Bardzo fajna wystawa. Szkoda, że już się skończyła... No nic. Idę poczytać sobie książkę.

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥