czwartek, 28 sierpnia 2014

*Bez tytułu*

Heloł!
Znowu piszę :O
wow...

A więc postanowiłam znowu wznowić działania na blogu...
Nie będę po raz kolejny wygłaszać tu jakiejś wspaniałej przemowy, bo doszłam do wniosku, że jest to wszystko razem strasznie puste.

Jestem teraz na wakacjach we Włoszech. Wczoraj spotkałam się z moją Oldżą. ;*
Wcześniej byłam w Chorwacji, u babci, w Zakopanem, na obozie ,,Herosów'' (*.*) na Wyspie Sobieszewskiej i wreszcie w domu. :P Cały ten pobyt w mojej wsi trwał koło 2 tygodni, ale i tak było świetnie...

No i w sumie nie wiem co jeszcze mogę napisać. Na razie jeszcze żyję i jest w miarę dobrze. Niedługo (może nawet dziś) dodam kilka ciekawych postów, także czekajcie. :)

Do następnego! ;*






2 komentarze:

  1. Hejo! Doszłam do wniosku że żałuję, że nie było mnie na Obozie Herosów T.T Niestety miałam w tym samym czasie swój pierwszy obóz z karate ihaaaa...
    [wiem, wariatka ze mnie]
    Susana ze Slalomu xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥