wtorek, 11 września 2012

Outlet

Hej!
Dzisiaj wyjeżdżam z Włoch. Zaczęłam wczoraj pisać powieść. Może w niezbyt dalekiej przyszłości ją  tu opublikuję. Na razie nie zdradzę o czym jest, ale mogę powiedzieć, że nie jest to moja pierwsza powieść.

Ateraz do rzeczy.
W Prato znajduje się wiele chińskich outletów. Mimo, że mówi się, iż chińskie wyroby to tandety, to akurat w tych outletach są bardzo porządne i tanie rzeczy. Zatrzymaliśmy się w jednym z takich outletów. Kupiłam sobie tam nawet torebkę za 5 euro.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥